Thalina haar avontuur

Dublin here we are!

Mijn eerste bericht kwam na 2 dagen. Inmiddels ben ik alweer bijna 2 weken hier. Ik begin dan ook steeds meer te wennen aan dat ik hier zit en niet in Nederland. Donderdag en vrijdag verliepen prima. Vrijdagmiddag ben ik om 4 uur klaar waardoor ik een rondje kon lopen in het stadje. Erg ver ben ik niet gekomen oftewel ik ben naar de supermarkt gegaan. Maar hier kan je in de supermarkt alles kopen want het is maar een onderdeel van de winkel. Ze hebben namelijk ook een kleding gedeelte en nog een home gedeelte. Daarna weer lekker naar huis en zaterdag dan maar naar the big city oftwel Dublin. Die dag heb ik lekker een beetje rondgelopen en heb ik the book of kells gezien. Dit was echt wel leuk. Vanaf een uur of 7 viel het mij op dat er genoeg mensen over straat liepen om uit te gaan. En de meiden hebben daarom korte jurkje aan met een groot decolleté en hoge hakken. Dit was wel even opkijken voor mij. De ouders moesten ook wel lachen toen ik dat vertelde.

Op zondag zijn we met de familie naar de oma gegaan. We passen alleen niet me ze allen in de auto dus zijn op de heenweg de moeder, ik en de kinderen met de trein gegaan. Dit was een heel avontuur omdat we de verkeerde trein gepakt hadden. Dit was namelijk niet de stoptrein maar de snelle oftewel we reden het station voorbij. Daarna weer met een andere trein terug om bij het juiste station uit te stappen. Zo duurt de allereerste treinreis van de jongens opeens een stuk langer. Bij oma mochten de kinderen spelen waarbij de ouders en ik ondertussen naar een groot overdekt winkelcentrum gingen. Daar lekker rondgekeken en een beetje geshopt.

De volgende dag was het natuurlijk weer tijd om te werken. Het gaat steeds beter en probeer ook wat dingen te verzinnen die ik met ze kan doen. Ook probeer ik elke dag naar buiten te gaan met de kinderen zodat zij en ik een frisse neus halen en er is een speeltuin hier om de hoek wat echt perfect is. Daarnaast heb ik deze week met playdough gespeeld en zelf pannenkoeken gebakken met de kinderen.

Woensdag, zaterdag en zondag zijn mijn vrije dagen. Op de andere dagen werk ik van 8 tot 5 en op vrijdag van 8 tot 4 waarbij ik 's ochtends het huis schoonmaak. Afgelopen woensdag ben ik weer naar Dublin gegaan. Het regende en waaide wel flink want er was een storm op komst. Hier ben ik maar lekker naar een museum gegaan wat binnen was maar heb ik ook de walking tour gedaan van het museum dus door de regen.

Op zaterdag ben ik ook naar Dublin gegaan. Waar ik had afgesproken met een meisje wat ik online heb leren kennen. Super aardig meisje dus ik ga waarschijnlijk een keer met haar avondeten. en voor de rest nog wat spullen gekocht en lekker gelezen. Super blij dat ik een e-reader heb gekocht. Nu is het zondag en heb ik een childag. Wat betekend dat ik alle was aan doen ben van mezelf en de jongens op dit moment met toilletpapier aan spelen zijn. Misschien toch maar tijd om in te grijpen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active