Thalina haar avontuur

Gaat het avontuur nu echt beginnen?

Hoi,

Afgelopen augustus heb ik een grote stap voor mezelf gemaakt. Ik word au pair in Ierland! Zo heb ik me toen aangemeld bij travel active voor het programma en kreeg ik daarna alle documenten. Ja dit zijn wel alle documenten want je moet toch behoorlijk veel invullen hiervoor. Zo moet je verschillende referenties hebben maar ook medische documenten van jezelf moeten op orde zijn. Dit duurde dan ook wel een tijdje voor ik dit allemaal bij elkaar had. Iets met vakanties enz.

Maar ik had alle papieren uiteindelijk bij elkaar en toen werd het opgestuurd naar Ierland. Dezelfde avond nog kreeg ik een berichtje van het au pair bureau daar. Ik had toen nog niet goed door dat mijn gegevens opgestuurd waren dus dit was erg snel. Ze had namelijk al een familie op het oog voor mij. De dag erna had ik dus ook een gesprek met die familie. Spannend! Het gesprek verliep goed en het was een best leuke familie maar na er goed over nagedacht te hebben was het niet de familie voor mij. Dus verder op zoek naar de geschikte familie voor mij.

De volgende familie die ze voor mij had was ongelofelijk cool. Ze woonde namelijk in een kasteel. Ook hier mocht ik een gesprek mee houden. Een leuk gezin maar helaas zochten ze iemand die wat meer ervaring had met baby's. Het was toen al bijna kerst dus ik had me er al bij neergelegd dat het later zou worden dat ik erheen ging. In verband met werk op zeggen, iedereen gedag zeggen en gezin vinden.

Alleen op 29 december kreeg ik een berichtje met dat er weer een nieuw gezin was. 30 december daar een gesprek mee gehad en wat was dit een leuk gezin met twee kinderen. Dus 31 december heb ik de keuze gemaakt om ja te zeggen te het gezin en ontslag te nemen bij mijn werk. Dit was ook best spannend want hoe vaak ik het ook had gezegd dat ik wegging maakt dit het wel echt, en na er 7 jaar gewerkt te hebben is dat toch een grote beslissing.

Dus nu is het 1 januari van 2022 en dit word een top jaar. Het avontuur gaat er namelijk echt van komen. Ik kan niet wachten om in ierland te zijn maar eerst zullen we nog van alles moeten regelen.

Groetjes,

Thalina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active