Thalina haar avontuur

De eerste dagen

Hoi allemaal,

Even tijd om wat te schrijven want nadat ik vanochtend naar de speeltuin ben gegaan met de jongste ligt die nu lekker te slapen. En de oudste is nog naar de peuterspeelzaal dus chiltijd!

Dit weekend heb ik afscheid genomen van de laatste mensen en van scouting en maandag was het dan echt tijd om te gaan. Mijn ouders en zusje hebben me naar het vliegtuig gebracht en na even wachten op het vliegtuig was ie er dan! En op tijd zoals sommige weten gebeurt dan niet vaak met mij en vliegtuigen. Gelukkig was het niet zon lange vlucht en was ik er dan zo. Daarnaast valt het tijdverschil heel erg mee. Ik werd opgehaald door de vader en het oudste kind. Na even zoeken naar de auto rijden we terug aan de linkerkant natuurlijk wat even wennen was.

Thuis zaten de moeder en het jongste kind al op mij te wachten. Het was gelukkig al wat later op de middag dus na mijn tas uitgepakt te hebben is het alweer tijd voor avondeten. Na het avondeten eerst nog even naar de Tesco geweest. Die echt mega groot is! 'S avonds gezellig met de ouders gezeten en op tijd naar bed want moet de volgende dag weer om 8 uur opstaan.

De volgende dag dus om 8 uur naar beneden. Daar zit iedereen al aan het ontbijt. Om 9 uur moet de oudste op de peuterspeelzaal zijn dus daarvoor alle schoenen aan en in de auto zitten. Na het wegbrengen van de oudste gaan we naar het winkelcentrum voor een kop koffie en de jongste zijn haar moet geknipt worden. Met twee personen hem vasthouden terwijl de kapper hem knipt was de moeder blij met mijn hulp. 's Middags vragen de ouders of ik het erg vind om op de kinderen te passen zodat zij kunnen werken. Hier ben ik voor dus kom maar op. Middags opgepast en ging prima dus de ouders waren super blij. Helaas regende het de hele dag dus ben niet ergens heen geweest, klein rondje gelopen 's avonds. 's avonds lekker chilltijd op mijn kamer en lekker gedoucht. ze hebben ook een bad dus die kan ik ook lekker gebruiken:)

Vanochtend weer oudste weggebracht naar de peuterspeelzaal en daarna heeft de vader mij afgezet bij een grote speeltuin in het stadje. Met de jongste daar best een tijd gespeelt en op de terugweg is die in slaap gevallen. Wat dus betekenden dat ik nog wat tijd voor mezelf had voordat de oudste thuiskwam. 's middags had ik weer twee om op te passen en gelukkig had de jongste goed geslapen want die vond het allemaal wel prima. Dus prima dagje zo. Nu ben ik aan wachten op de pizza.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active